2017. december 17., vasárnap

Kuti bemutatkozása ^^

Sziasztok!



Hol is kéne kezdenem a bemutatkozást? Nos, kezdjük először is a nevemmel. Nórának hívnak, de jobban szeretem, az írói nevemet használni a bejegyzéseknél. (Kuti) Nemrég múltam húsz éves, ezért próbálok nektek érdekes bejegyzéseket összehozni.

Valójában pontosan nem tudom, mit szeretnék még írni, sok ötletem van és talán idővel mindet véghez is viszem. Először is szeretnék egyfajta „tanácsadó” rovatot indítani. Ami úgy lenne kivitelezve, hogy megadok egy e-mail címet. Ott nem kell megadnod a nevedet, semmi olyan dolgot, ami felfedné, ki/kik is vagytok pontosan. Névtelen lenne és én pedig a lehető legjobb tudásom szerint válaszolnék rá. Az E-mail címem: kofnor1997@gmail.com

A második ötletem az volna, hogy aki szeret Origamizni, az velem tarthat. Természetesen legelőször a legkönnyebb formákat hajtogatnánk össze, majd fokozatosan nehezedne. Leírnám a lépéseket és fázisképeket is tennék fel, majd a végeredményt is.  A harmadik ötletem pedig a sorozat kvíz, ami úgy zajlana, az általam kedvelt sorozatokból tennék fel nektek kérdéseket, amit megválaszoltok. (De ha szeretnétek ti is írhattok filmeket, könyveket, esetleg sorozatokat.) Ennyi lenne! Ha eszembe jutna valami, akkor még írok úgyis, megemlítem nektek. További szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése