2017. december 23., szombat

Bemutatkozás

Sziasztok!

Vivi vagyok, de a bejegyzéseimet Caroline névvel fogjátok látni. Tizenegyedik éve koptatom az iskolapadot és már lassan tizennyolc éve boldogítom a szüleimet. Volt egy-két saját blogom, de egyiket se fejeztem be (mostani fejjel visszanézve azokat a sztorikat, majdnem elsírtam magam). Mostanában már inkább novellákban utazom, azokból is legszívesebben, a fantasy világában. Lehet, hogy néha látni fogtok tőlem kisebb érzelmi kirohanásokat, ha valami nagyon kiborít, az élettel vagy akár valami aprósággal kapcsolatban (ne keressétek bennem a logikát, még én sem találtam meg). A lényeg, hogy hivatalosan is fut a blog szóval kövessetek figyelemmel minket.

                                                                                                                              C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése